Oğlum 9 ay 10 günlük hala babildama yok sesler cikariyo cokk. Biz sarki soylerken alkis yapiyo kapi acildiginda dönüp bi anda bakiyo ama eve birileri geldiginde onlara bkip guluyo onlarla oyun oynuyo babaildama olmamasi beni cok endiselendiriyo acaba işitme testi yaptirsam mi doğduğunda yapmislardi