nazlimom_ 2 yaşa ben kurban olayım😂 3 yaşına girmeye 1 ay kaldı ama aşşırı inat herşeyi ağlayarak istiyor bi de kendini yere atma huyu başladı dışardayken bile kendini yerlere atıyor ya 4 yaşına kadar sürer mi bu durum sizce ?
NmalkoC nazlimom_ 3.5 yaşı geçtik ve 3 bir başlangıçtı artarak devam ediyor malesef inatlaşmalar bu dönem uzun sürmez umarım diye hep sakin kaldım hiç kızmadan inadının geçmesini bekledim amaona rağmen hala atlatamadık umarım 4 yaşta rahatlarız
Asyaveannesi04 nazlimom_ 3 yaşız bizde hiç bir döneminde böyle zorlanmadım ne memeyi bırakırken, ne tuvalet eğitimde ağlayarak isteme, inat, benim dediğimin tersi valla sıkmaktan dişlerim ağrıyor🥲🤦🏻♀️
Merveozerr96 Demeyin biz 2 yaşına girdik 2 ay önce. Anamdan emdigim süt burnumdan geldi 3 daha mı berbat 🥹
Mnli nazlimom_ fiziksel olarak evet rahatlıyorsunuz ama psikolojik olarak daha çok yorulduğum tükendiğim bir yaş olmadı 4 zordu şuan 5 yaştayız bir salmışlık gelmedi değil
semoskrt Benim kizimda sadece kuru ekmek yiyor baska hicbir sey yemiyor. Yemekleri reddediyor. Ogurmeye basliyor. Ne yapacagimi bilmiyorum deli olucam.. inat ve aglama krizlerini saymiyorum bile