Belinays_mom dün ishali çok şiddetliydi, kaç kere tuvalete çıktık saymadım bir süre sonra. Hastaneye gidene kadar da kustu. Hemen gittik serum taktılar, sonlarına doğru kendine geldi belliydi her halinden. Eve geldiğimizde ateşi çıkmaya başladı sabaha kadar nöbet tuttuk, sabaha kadar da duş aldırdık hep. Şimdi iyi görünüyor, ateşi yok, enerjisi gelmiş, ishal devam hala su gibi ama bakalım sıklığı azalmış mı, mide bulantısı da bitmiş. Sorduğunuz için teşekkürler 🥺🙏🏼❤️

Dün saatlerce böyle yattık hastanede, hasta kuştan herkese selamlar 🥹❤️