Kızlar bebegım 22 aylık bn ıkı aylık hamıleyım aralıksız guzel uykusu olan bebegım 3 haftadr gecelerı kalkıyo ve uyumuyo emmek ıstıyo bu zamana kadar cok guzel emzirdm ama hamıle oldugumdan mı bılmıyorm emzirmek eziyet geliyo bana sütümde yok artık normal mı emzirmede bu kadar ısteksız olmam ?