YsmAtk Arkadaşlar bebeğim 19 aylık. Son 1.5 aydır gündüz ağlama durumları son 1 aydırda gece uykuda ağlama problemi yaşıyoruz. Dişten değil. Çok huzursuz, süreç normal mi? Yaşayan var mı bizim gibi
kelebegiminannesiyim YsmAtk 18 ay 23 gün. Aynı durumdayız. Birkaç aydır kendi kızımı tanıyamıyorum. Emzik bıraktık mama bıraktık ama 2 haftadır tekrar tekrar istiyor
buglem_moms YsmAtk biz 18de oyleydik geçiyor ama çocuktan çocuğa değişir tabi ama diş olabilir ataktadır
Yaseminblkcn Benim oğlum da bir hafta sonra 19 aylık olacak karma aşı yaptık ⅘ gün önce ondan öncesine kadar iyiydi şimdi o oğlum gitti başka biri geldi sanki sürekli ağlıyor yemek yemiyor ne istediğini bilmiyor aşırı zorlanıyorum ne yapacağımı şaşırdım
YsmAtk Yaseminblkcn aşı ile ilgili olduğunu düşünmüyorum biz yaptırmadan öncede vardı bu mız mızlık ama gece ağlamalarıda başlayınca bir sıkıntı mı var diye endişeleniyor insan
YsmAtk buglem_moms bizim bir tek ikinci azılar kaldı onlar çıkıyorsa bilemem tabi kabarma falanda yok. Ne kadar sürdü peki bu durum ?
buglem_moms YsmAtk 1 ay sürmüştü 18 ay atağıydı resmen çok zor 1 ay gecirmistik şu an 19 aylık ama çok şükür bi sorunumuz kalmadı uykuya direniyor bide gündüz hava soğuk olduğu için dışarı çıkaramıyorum enerjisini de atamadığı için sürekli bana sarıyor
YsmAtk Benim bir bebeğim daha var benim için ekstra zor oluyor dışarıya biri daha olmadan çıkamıyorum zaten. Umarım tez zamanda geçer