10-15 gün önce griptik ilaçlar kullandık sonra kabızlık sorunumuz başladı. 4-5 gündür kabız. Yaparken ıkınıyo ağlıyo her gün ceviz büyüklüğünde yapıyo sert. Kayısı hoşafı içirdim yok her gün yoğurt yediriyorum kefir içiriyorum sıvı tükettiriyorum fayda etmedi. Napcam doğal yönden çözmek istiyorum