Bebeğim dün geceden beri inatçı ateşi var acile götürdüm sabah ve bana test dahi yapmadan oselmir adında ilaç verdi 5 gün sonra devam ederse getirin dedi yatmadan önce kızıma verdim ve 1 saat içinde çocuğun nefes alırken zorlandı gözü şişti koşa koşa acile gittik alerji yapmış ilaç ya ben uyuyakalsaydım ya sabah onu düşünmek istemediğim şekilde bulsaydım 😢😢 kendimi hiç iyi hissetmiyorum