Benim sormak istediğim bir şey var tecrübeli Annelere, Kızımla beslenme konusunda problem yaşadığımız için Sormam daha doğru olur. 3 saatte 1 beslememiz gereken bir bebeği Beslenmeye başladı süreden mi 3 saat sayacağız yoksa beslenme bitince mi? Örneğin 1de başladık 2 de Bitti, 3 saatte 1 beslediğimiz bebek içinTekrar beslenmeye 4 de mi geçeceğiz 5 de mi. Kızım biberonun altında saatlerce kaldığı için Yemesi gereken miktarı 1 saatte anca yiyor Öbür beslenmenin aralığı da kısa olduğu için bir sonraki beslenmeyi yediremiyorum ya da kusuyor.