Samsung aldık bizde çocuktan sonra işimi gerçekten kolaylaştırdı bazı kıyafetlerin atılmaması gerek mesela trikolar onlarda çok hızlı kuruyor zaten evin içinde bile. Çocuğun çamaşırlarını da pamuklu 1 yada ütü kuruluğunda kurrtuyorum nemli kalıyor ama dolabına falan asıyorum yada evde yatak başlığına hızlıca kuruyor çekme de olmuyor. Özellikle nevresimde hiç sorun yaşamadım kupkuru çıkıyor küçülme gibi bi sorun olmuyor. Evde toz da çok azaldı ayrıca kedimiz var onun tüyleri açısından da çok rahatladık