[silindi] Kevserasel38 Doktora gidip ultrason yaptırdınız mı? Bu değerle kese görünmesi lazım eğer görünmezse mol gebelik veya dış gebelikten söz edilebilir.
Kevserasel38 Dr bugün ultrasonda bakmadı bile 2 yıl önce dış gebelik geçirdim ve yine olcak diye korkuyorum
[silindi] Kevserasel38 Siz sonucu sonradan öğrendiniz o zaman tekrar gidin doktorunuza 1500-2000 arasında görülür kese ayrıca mol gebelik olacak kadar yüksek değil bana göre yüzbinlerde değerler olması lazım sanki normal bir gebelik gibi görünüyor şu anda
Gisemmmmm Kevserasel38 nasıl kese gözükmez ben kan vermeden doktorum keseyi ulturasyonda gördü ve öyle kan vermemi istedi ordada bu değerden daha aşağıdaydı 5 haftalık hamileydim yani
Kevserasel38 Emineyilmazz Bakmadı bile ultrasonda ve ben bilerek gec gittim kese görünsün diye sallamadi dr tenezzül edip bakmadı