gamzeci ya bilmiyorum bez yaptı diye düşünüyorum ben bezi değiştirdim biraz iyi geldi kremlerle biraz iyileştirdi benim kızımınkide biraz kanıyor gibi pudra zararlı diyolar ne kullanıcam şaşırdım cidden acile götürdüm bişey yapmadı oturdugım yer çok kötü bir konum hastane çok uzak gidemiyorum arabam da yok taksi falan da gelmez gelse de bi dünya para ister kafayı yiyicem cocugu öyle gördükçe içim gidiyo 😞