beyza50_ Kızlar philips avent almistim cokta memnundum kızım onun tepesinden koparmış bende geçen marketten aldim zaten koparır diye o da koku yapıyor avent in yedek ucunu bulabilirmiyim yada koparamayacagi bir suluk önerecek var mı
mamacita_18 beyza50_ Munchkin pipetli suluk çok memnunum aynı şekilde koku falan yapmiyo kızım da ısırıyor ediyor ama kopma yırtılma gibi durumumuz olmadı
askbebegimmbenim beyza50_ sanırım onun yedek ucu yoktu alırken aklımda öyle kaldı ama yinede bilen yazsin
Banumeral beyza50_ benimde oğlum ilk avent kullandı kopardı bende munchkin aldım fakat onu da kopardı😂😂 yedek pipeti oluyordu ama sansıma 2 aydır gelmiyor satışı yok bekliyoruz bakalım😂