papatyagibi NewMomm1 Söyle Bahcelide falan olsaydın yine yakındı 😅 Sarıyer bana 45 dakika gösteriyo 🫣
papatyagibi NewMomm1 Ankaradaki Bahcelievlere hep Bahceli deriz biz o yüzden İstanbuldakinede Bahceli deyip duruyorum 😂 10 sene oldu ben İstanbula geleli hala alısamadım suna ya ksksks
NewMomm1 Dlkuzn olur olur çok şükür birini buldum Allahım elhamdülillah 😂 istinyedeyim ben anneniz nerede oturuyor?
papatyagibi NewMomm1 Bahcelievlerde kayınvalidemler falan var Hatta esimin tüm sülalesi orda desem yeri 😆
NewMomm1 hasibekar inşallah kendimi yaprak dökümünün son bölümündeki ferhunde gibi hissediyorum öyle yalnızz öyle garip jshdhshxhs