burako merhaba tekrar ben :)
Ben her gün takipteydim ama oyun grubu olarak bir türlü karşıma çıkmadı resmi siteden de kayıt yapmaya çalıştım ama hep “yuvamız İstanbul” kısmı önüme çıktı o da 3-6 yaş sanırım. Instagramım da olmayınca acaba ben mi kaçırdım, kayıtlar açıldı mı, ne zamana kadar devam edecek bilgi alabildiniz mi ?