3kedili2bebekli Mmrryy yorgunluğu unutarak, arka plana atarak, dusunmeyerek, başka yolu yok bir gün sizde uyayacak dinlenecek kahve iceceksiniz bir de tabi mümkün mertebe güzel beslenerek sürekli bir köşede kuruyemiş ve meyve tabağı bulunduruyoruz
Sevnurr Mmrryy ben oğlum uyanıkken işlerimi bitirmeye çalışıyorum o uyuyunca da biraz dinlenmeye çalışıyorum uyuyamıyorum ama bi kahve içiyorum üç beş sayfa da olsa kitap okuyorum ya da uzanıp dizi falan izliyorum her gün aynı olmasa da gün içinde bi tık dinlenmiş oluyorum bu şekilde
Mmrryy 3kedili2bebekli o günler çok uzakmış gibi 😔 kendime kahve yapıcam diyorum onu bile unutuyorum. Dışarı çıkmaya bile hazırlanıp çıkıp gelmesi yoracak diye istemiyorum. Bi de hasta gibiyim bu gece iyice çöktüm. Beslenme meselesi de ayrı zaten. Süürekli acıkıyorum emzirmekten heralde. Yemeğe sürekli vakit bulmak da zor
3kedili2bebekli Mmrryy köşede orta yerde kendinize tabaklar bulundurun kuru meyve, meyve, kuruyemiş, ev keki, börek tarzı şeyler olsun bu size yardım edecek o günler de gerçekten 4-5 ay sonra en çok üzmeyin kendinizi
Mmrryy Aysunnkaya 😃tek çocukta ben o uyudukça uyuyordum o yüzden zorlandığımı hatırlamıyorum da iki çocuk zormuş
Mygirlmybaby Mmrryy aha bu ben 😀 ama iki bebeğim uyuyor ben uyuyamıyorum bu sefer. Nasıl ayakta kalıyorum hemen söyleyim. Uykuyu unut uyku diye bir şey yok. 😀 acı ama gerçek sildim hayatımdan
Mmrryy 3kedili2bebekli buzluk stoklarım tükendi poğaça falan atıyodum ağzıma dediğin gibi. Hemen yapmam lazım
prenses_prens_Annesi Mmrryy ayyy benimde iki çocuğum var uykusuzluk ne zaman biter diye bakıyorum bakalım ama iyiki doğurmuşum🤣💞❤️
egelsenkonuss Mmrryy benimde biri3.5 yas biri 24 günlük annem bende kalıyor eve ve çocuklara yardımı var biraz gidince ne yapacağım bilmiyorum
Mmrryy egelsenkonuss benim çocuklar da aynı yaşlar. bende uzun süreli kalan olmadı. Biri kalınca cidden çok iyi oluyor
TwinsMom__ Mmrryy benim ikizler 12 aylık tek bakıyorum ve hergğn ev temizliği yapıyorum 3 çeşit yemeğimi ama gün sonunda adım atıcak ham kalmıyor çocuklarımı ve eşimi asla esirgemiyorum ama kendim duş almaya vakit bulamıyorum çünkü ikisi birden paçama yapışıyor evde tüm gün öyle geziniyoruz göz önünden 1 dakika kaybolunca kıyametler kopuyor
Mnbj123 Mmrryy 😂😂DİNÇ asla kalamıyorum pertim çıktı şuan şu saatte küçüğüm hala ayağımda İkimi çok kız Bende dört tane 🫢🫢🫢
obiranne3 Mmrryy sürekli tempodayım, inanın bebekken neysede, okula başlayınca insan asıl hayat başlıyor diyor. yoksa evdeki rutinde oooh mis gibi.
sabriyeinalerkan Mmrryy 3 bebem var oğlum 3.5 ikizler 2.5 yaşında ikizler doğunca annem bir ay kayınvalidem ile donemecli kaldı onun dışında her şey düzen sabah kalktigim gibi yatağımı toplar yatak odasını kapatırım haftada bir süpürür silerim misafir odamda aynı şekilde haftada bir supur sil kapısı kilitli geriye salon koridoor ve mutfak kalıyor onu günlük supur ⅔ günde bir sil yapiyorum tuvalet banyo yıkama bulaşık maine boşaltma çamaşır yıka şer katla bunlar hep akşam yaparım cocujlar sabah 7 de gün baslar kahvalti oyun meyve uyku öğlen uyuyunca akşam yemeği yaparım o da şöyle bugün mesela kurufasulye pilav yaptım pilavı iki günlük yaparım yarın yanına tava atarım fırına tava pilav yedik ya tavayı iki günlük yapar öbür gün yanına çorba yaparım böyle gidiyor bende yemekler üstündeyken kahveminiceirm Max 1.5 saat yatarlar kalkınca onları yedir oyun falan akşam yemeği derken 8 de yatarlar eşimle akşam işleri yapar en geç 2 saatte biter 2 saatte kendimize ayırır 12 de yatar sabah 7 de yine kalkarız mutlaka düzen kurun yoksa cokersiniz ve eşinizden destek alin
Muhammet Mmrryy 5 yaşında oğlum 19 aylık kızım bir bende var bu yorgunluk sanıyordum ama postun ,*%90hep yorgun bitkin mahvolmuş durumda benim içinde yorucu artık belimin orta kemigini hissetmiyorum mental olarakta dipteyim ama vücut ağrılarım daha çok çok yoruluyorum ama hergun ev süpürüp banyo yikayip çamaşır aşıp yemek yapmam gerek bide 1ay sonra ise basliycam 29yasinda ama aslında 50yasinda gibi biri var karşında bu saat olmuş hala uyku yok bebekler uyudu benim uykum yok vücut dengesi şaşti
baerzu 3 kızım var en büyük olan 17 yaşında lgs sınavina çalışıyor ortanca kızım 9 yaşında en küçüğü 10 aylık eşim surekli gündüz çalışıyor o isten gelene kada pertim çıkıyor eşimin gelmesini iple çekiyorum o gelince bütün yükü alıyor üstumden arada bir ablamlardan desyek istiyorum soğolsunlar
Muhammet baerzu nasıl pertin çıkıyor sizin saddce bakmanız gereken +10aylik bebeniz degilmi ormtekiler maşallah kocaman size daha çok yardımları olması gerekmiyormu