frambuazlikek yavrum sen kötü bir anne değilsin. her anne baba, elinde olmadan kendini kontrol edemeden, seslerinş yükselttiği olur. olmaz diyen halan söyler yok öyle bi dünya. ama sürekli olmaz. çocukta travma kalır. az bi kendini tutsan,eşinde dahil. çözümü daha rahat bulucaksın. sen kötü bir anne değilsin, iyi bir anne olduğun, bunu dert edinmenden belli ediyor:) kötü bir anne olsaydın bunu iplemez dert dahi edinmezdin. sen öyle değilsin🌸