Selam anneler. 12 ay 8 günlüğüz ve neredeyse 2 haftadır gece beraber uyumamıza rağmen sürekli ağlayarak uyanıyor. Bazen sabah 5 e kadar hiç uyumuyor. Bazende uyuduktan sonra sabah erken saatlerde uyanıyor. 4 dişi var yeni çıkacak olanlar mı sancı yapıyor acaba anlayamadım. Var mı bizim gibi olup çare bulan ?