Yaa resmen benim yaşadıklarımı yazmışsın hatta bende bununla ilgili post açmayı düşünüyordum 3 ay 11 günlük kızım ne beni emıyor ne mama içiyor me sagdıgım sütü içiyor kafayı yiyecegım artık kilo alımı çok düşük doğru düzgün çişli bez alamıyorum gündüz hiç bişey içmiyor uyku arasında versem hemen uyanıyor reddediyor bide tükürmeyi öğrendi bu aralar ağzında tutup mamayı tükürüyor bugün valla toplasam 100 ml ancak içmiştim ne yapacağımı şaşırdım yeni mama aldırdım bugün yarın inşallah onu içer aklıma başka bişey gelmiyor