Kızlar ben 6 Ay önce babamı kaybettim kızım 1.5 yaşındaydı o zamanlar. Evin içinde tek başıma olduğum için babamdan bahsetmiyorum, bahsi de geçmiyor yani. Kızım 3-4 haftadır evin bir köşesine bakıp aaa xxx dede orada, bak bana el sallıyor, bak bana göz kırptı, bak sana da el sallıyor diye geziyor. Önce yok kızım evine gitmiş dede burada değil diyordum, hayır gitmedi bak orada bize bakıyor diye ısrar ediyor. Cevap vermezsem unutur anlatmaz diye düşündüm o da yok. Bu durum beni biraz üzmeye başladı :,) nasıl geçer bu muhabbet?