melikeumay33 Merhaba anneler🌸 bebeğime oto koltuğu bakıyorum tek sıkıntımız aracımızda isofix yok ama sıkıntı değil emniyet kemeriyle de halloluyormuş sanırım.Kullanıpta memnun kaldığınız marka/model var mı acaba şimdiden teşekkür ederim🫠