berk58 Maraş depreminden bir hafta önce bas bas bağırdı eli kulağında dedi tedbirinizi alın dedi kimse onu dinlemedi malesef deprem oldu deprem sonrasında Adanayı 7lik deprem bekliyoruz diye uyardılar savrun fayını kastederek Serkan hoca 6 nın üstünde gelmeyecek dedi 5.5 le savrun fayı kırıldı bu alanda inceleme yapmayan gidip fayları incelemeyen kimseye inanmıyorum bir tek Serkan hocama güvenirim çünkü sayesinde çok rahat uyudum geçen sene. Sizinle paylaşacağım söylediği şeyleri insta varsa bakın sizde