Kızlar merhaba,
16 aylık oğlum var. Henüz bir kelime etmiyor ve birşeyi işaret edip göstermiyor. İsme çok güzel tepki veriyor evde saklanbaç felan oynuyoruz ama birşeyi gösterme veya kelime yok. Çocuk psikiyatrisine gittik henüz bir tanı koymadı. Mart ayına kadar süre verdi. Şuanda haftada 3 kere oyun ablasına gidiyoruz. Bu durumu yaşayan varmı?