Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 2800 doğdu, şimdi 6 aylık 7.5 kilo. Üç aylıkken algıları açıldığından beri emzirmem çok zorlaştı. Son çare karanlık odada emziriyorum fakat evden uzak olduğumda emzirmek eziyet oluyor. Bebeğim zayıf doğduğu için sürekli kendimi baskıladım emzirmek için. 5. Ayına kadar saat başı emziriyordum kilo alsın diye, yapmadığım şey kalmadı. Ek gıdaya başladık, şimdi annemdeyim ve loş bir oda yok akşamdan önce, ve emmesi çok zorlaştı. 6 aylık olduğu için belki normaldir, bilemiyorum. Sizin tecrübelerinize ihtiyacım var. Stresten sıkıntıdan bebeğimi de eşimi de kendimi de negatif etkiliyorum, bir türlü rahatlayamıyorum. Sizin bebeğinizin beslenmesi nasıl? Yani kaç saatte bir ne kadar emer bir bebek aşağı yukarı? Kaç öğünü ne kadar yer? Lütfen yardım edin….