gulsen38 8 aylık oldu ama. Sabah kalkıp emziriyorum ilk uykudan sonra maalesef kahvaltı hiç istemiyor. Çorba veriyorum. Ara öğün olarak mutlaka yoğurt, ama muhakkak emziriyorum az da olsa istiyor çünkü. İrmikli meyveli püre veriyorum yatmaya yakın. Biraz akışında öyle 50 çeşit ek gıda yok bende bacım. Ne olursa veriyorum bakıyor tadına öyle. Ama doyuyordur bebeğin zaten mideleri ne ki