1 yası geçtiğinde herşeyi öğretirken Atatürk ve Bayrak resimlerle gösterdim öğrettim yalnız üzerinde hiçbir zaman durmadık. O dönemden beri Atatürk ve Bayrak her gördüğü yerde mutlaka söyler. Evde varsa bayrağı ister gün içerisinde Atatürk ile ilgili konusur konusma arasına ekler bazen Atatürk anıtkabirde uyuyo vb gibi. İzmir Marşı söyler sık sık ve flütle notasız bir sekilde çalmaya çalısır. Bunlar hayatımızda çok büyük bi rolde güzel tabiki fakat bana biraz abartı geliyor acaba diyorum bir sıkıntı mı var? Bu tarz takıntıları olan var mı? Ve bazen birşey anlatırken bir şeyi yada cümleyi çok sık tekrarlıyor. Konusmasında hiçbir sorun yok bu arada yaşıtlarına göre çok çok iyi konusuyor oturup sohbet edebilecek derecede .