sevcih Arkadaşlar merhaba, benim bebeğim 1 aylık ama tekim evde o yüzden beslenmeme dikkat edemiyorum, yeterince beslenemiyorum. Takviye alan var mı ne önerirsiniz
jasminebk sevcih elenatal kullanmanı tavsiye ederim 3 seri hamilelik o cesi ve süresince 1 ve 2 kullanılıyor. Emzirme döneminde de 3. Doğum yaptığımdan beri kullanıyorum bir tane bile vitamin değerim düşük değil
elof sevcih Pregnacare breast-feeding hepsine tek geçerim. İçinde iki farklı tablet var. 2 kırmızı 1 sarı olarak tüketiliyor. Üstünde emziren kadın resmi olan kutu olan vitamine bakabilirsiniz internetten 🙃 Vitaminler.com da içeriğine bakabilirsiniz hepsinin. Doktor önerisiyle almıştım. Hem bebeğime, hem bana çok iyi gelmişti.
sarayzeynep Bende bekliyorum Burda çok hlsizim 5aylık bebek 5yaş çocuk doğru düZgün birşey de yiyemiyorum
parlamoms sevcih ben doğumdan sonra çok hızlı kilo kaybetmiştim ve ağrıların olmuştu kemik halsizlik Dr um Omega kullandırdı daha sonra süt olmasında da etkisi olan latteye geçtik şuan biraz daha iyiyim
tugces09 sevcih imom latte kullanıyorum icerisinde yeterli takviye var ben memnunum enerjim falan yerinde bu kadar uykusuzluğa çok şükür 😂
nilikonunannesii sevcih bende 1 hafta önce tavsiye üzerine elenetal 3 aldım vallahi gözüm açıldı resmen yürüyen ölü gibiydim halsizlik yorgunluk kalmadı şimdi.
Busrabbb sevcih ben elenatal 3 kullanıyorum çok memnunum . Arkadaşım ocean mumy kullanıyor o da çok memnun ikisinin de içeriği aynı zaten Bide demir hapı alın sağlık ocağına danışabilirsiniz
canmanayvesuyu duyguluanne ben de bilmiyorken bi tane içmiştim sonra tekrar alırken eczanede sordum tek seferde 2 tane de içebilirsiniz sabah akşam da alabilirsiniz dedi ben de kafama göre nasıl denk gelirse içiyorum 😃
artikbiranneyim sevcih imom latte🫶🏻bebeğim 5 aylık oldugunda kan tahlili yaptırdım maşallahım vardı buna borçluyum yoksa cok da iyi beslenemiyorum 🥲