Zamanla geçiyor diye biliyorum bebeğim şuan 1.5 aylık yüzünde yaklaşık 30-35 tane akne var. Beni rahatsız eden birşey değil açıkçası yani sağlık konusunda sıkıntı yoksa hiç önemli değil. Ama geçmesini de isterim tabi. İnternette bunun için satılan doğal içerikli kremler var sizce kullanmalı mıyım? veya daha basit bi çözümü var mıdır? sizin bebeğinizde varsa en fazla kaç ay sürdü? annem ısrarla sütünden damlat dedi bende sadece çenesindekilere damlattım 1 hafta kadar geçmedi. Sırf annem rahatlasın diye damlattım biliyordum fayda etmeyeceğini.