xbebegimx Ftmaaa1 bildigim kadariyla igg negatifse bagısıklıgınızın olmadigini gosterir, hamilelikte yaptirmis ama unutmusum referans degerlerinin kac oldugunu.
Ftmaaa1 xbebegimx önceki gebeliğimde de bakıldı daha önceden geçirmiş bağışıklık kazanmışsın denilmişti fakat onlar değer olarak kırmızı idi bunun hepsinin değer normal yazması kafamı karıştırdı ve ıgm daha yüksek diğerine göre o yüzden endişelendim