UrbanMom bak sana yemin ediyorum şükredersin bu zamanlara tabi belki o zaman sizin ki daha sakin olur ama çoğu kişiyle konuştum hep aynı hatta benim ki daha fazla olduğunu söylediler, çok şükür varlığına ❤️ gerçekten çok yoruluyorum başım ağrıyor cinsiyet farkı var mı bilemiyorum belki kızlar bi tık daha sakin olabiliyorlardır