Merhaba . Oglumda da uzun süre yanağında bu şekilde seyler çıkmıştı. Hatta bazen tam yuvarlak daha belirgin oluyordu. 2 kez cildiyeye gittik. Egzamaydi. Egzamaya özel vücut şampuanı ve gerekli kremleri verdi ve asla opmuyorduk yanağını ama 1 yaşında tamamen kendiliğinden geçti şükür. Şuan 21 aylık ve o gün bugündür yok. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama genelde 12 aydan sonra geçtiğini duyuyordum keza öyle de oldu. Umarım kısa süre içerisinde geçer bol nemlendirici sürmemi söylemişti birde doktor kurulukta tetiklermiş. Geçmiş olsun