incer Merhaba hipp organic combiotic 1 kullanıyorduk o da kötü kokuyordu ama şimdi 2 ye geçtik bu çoook kötü kokuyor biberonlara sindi kokusu tüm mamalar mı böyle bilmediğim için soruyorum
bekt55_ incer bizde kullandık koku yoktu ama aşırı gaz yaptı sma optipro geçtik koku yok gaz sorun da yok
sedadvc incer Belki size kötü geliyordur kokusu. Koku da insandan insana değişebilir ya hani. Belki sizin hoşunuza gitmemiştir. Ama zararlı değildir. Bizimki hippi çok seviyor ve kilo alımı da oldukça iyi. Kaliteli bir mama olduğunu düşünüyorum. ☺️
Xnewmomx incer canım hepsi öyle kaldıkça hele biberonun içinde leş gibi kokkuyor bozukluğundan değil ben 3 ü kullanıyorum aylardır ilk tercihimde hipp ti en iyisi o çünkü ne demek istediğini çok iyi anladım sıkıntı yok merak etme