Bence normal, cümle kurmaya 2 yaştan sonra başlıyorlar ve 20 ay itibariyle çok daha çabuk öğreniyorlar gibi hissediyorum. Bizde 20.aydayız bu ay çok fazla yeni kelime ekledi o yüzden 2-2.5 yaşa kadar ancak cümle kurmaya başlayacaklardır muhtemelen 🥹❤️