Kızlar doğum yapalı 40 gün olacak ve ben korse takmadım karnım az sarktı. 2.doğum yani ilkinde sarkmadı ama bu bayağı sarkık gözüküyor. Şimdi korse kullansam etkili olur mu? Böyle önerebileceğiniz bir korse var mı? Birde contractubex krem kullansam geç mi kaldım