-strongmother- benim kızım daha 5 buçuk aylık ama en geç 8 de uyuması için odaya götürüyorum 2 aydır. Bu şekilde alışması için. İstikrarla devam etmek gerekiyor erken zamandan itibaren. Ha şuan diş için sanırım 1 saat 2 saatte bir uyanıyor ama omzuma alıp pıs pış yapınca uykuya dönüyor uyuması gerektiğini biliyor artık