Arkadaşlar selam,
Benim uzun bir süredir karnımdan baya guruldama sesi geliyordu buna aldırış etmedim ayrıca gazım da oluyordu üşüttüğümü düşünüyordum karın ağrısıyla birlikte. Son 1 haftadır belki daha fazladır var ben dikkat etmedim dışkımda kan görüyorum. Yani afedersiniz önce kan olmuyor suda bekledikçe içinden kan çıkıyor su kırmızıya dönüyor. ( kusura bakmayın) bununla ilgili doktora gitmeyi düşünüyorum fakat böyle birşey yaşayan bilen var mı merak ettim. Yaşımda genç, internette okuduklarım genelde hep 50 yaş üstü hikayeler. Bilemedim.