aslymom [https://mutluresim.com/images/2025/02/09/1dysDU.jpeg](https://) 3-4 gündür var sudocrem sürünce geçerdi pişik gibi kızarıklık bu geçmedi bilemedim bu pişik mi bilen anneler ?
uykusuzluklarinanasi aslymom iltihaplı gibi sanki bizimde bi ara böyle olmuştu hamezinc fito vermişti doktorumuz karıştırıp sürüyordum. şimdide en ufak pişikte azıcık sürüyorum hemen geçiriyor büyümeden. doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz🙏🏻
uykusuzluklarinanasi aslymom genelde ya tam temizlenmemiş olduğundan ya da eller temiz olmadan alt değiştirmeden kaynaklandığını söylüyor doktorumuz ama anlık bi şekilde yüzeye değmesindende yaşanabiliyormuş.
allwrite Benim bebeğimde de zaman zaman oluyor, ona benziyor. Doktor mantar olduğunu söyledi. Trosyd + Hamazinc kremleri dönüşümlü kullanınca 2-3 gün sonra geçti bizde. Travazol biraz ağır olabilir dedi bebek için. Yerine Trosyd verdi.
allwrite software günde 2-3 kez ikisi de. Her bez açmada sürdüm, bir Trosyd, bir Hamazinc, sırayla. Trosyd yoksa Zalain de olur, o da çok işe yaradı.
asenabrsl Benim kızımdada oldu mantar bu sadece kantoron yağı kullanın bol bol yıkayın kremlerin çoğu kortizonlu sakın kullanmayın
software asenabrsl onu da deniyeyim, daha 1 aylık korkuyorum yıkarken 2 güne bir banyo yaptırıyorum o zaman yıkıyorum