Birponcikannesi benim saclarim ayaklarım da . Butun ev sac oluyo 1 tur atmamla. Heryer sac nefret ettim artik hergun supuruyorum saçlarımı ellesem avuc avuc sac oluyo biktim bende artik gecmiyoda :( cam yagi var canim terebentin ondan al marketlerde satiliyo sokta var. Sampuanina 750 mle 25 damla damlat yika normal banyo yaptgnda. Bende başlıcam ona . Kullanirken onu hem saclarimi uzatti hemde gur yapmisti dokulmesinide azaltir dene istersen bide annem sirke dedi durulama suyuna yarim cay bardagi dokup onu durulucaksin sacinla biraz kalsin sacinla gene yika kokmasin kokmuyo dedi ama denemedim denicem