CidemNisa
Bebeğim 3 aylık iki gecedir terliyor gayet bugüne kadar nasıl giydiriyorsam öyle giydiriyordum içinde ince bir zıbın onun üstünede normal bir zıbın ama iki gecedir terliyor
CidemNisa
Hiç ölçmedim hemen bir termometre edineceğim gece 12de kaloriferleri söndürüyorlar ama hiç sönmüş gibi olmuyor
Duygu1
Bizim evimizde merkezi sistem çok sıcak oluyor kızımı Badi ve altına iç don üstüne de pijama takımı giydirip yatırıyorum battaniyesini beline kadar örtüp uyutuyorum 26 derece den aşağıya düşmüyor gece de çok sıcak oluyor
CidemNisa
[bilinmeyen] çok teşekkürler