13 aylık Bebeğim 2 gündür huzursuz ve iştahsız. Diş sancısı diye düşünüyordum. Bugün idrarında koku tespit ettim. Kötü kokuyordu enfeksiyon olma ihtimali yüksek geldi. Fakat sabah benim kahvemden içmek için çok ağladı. Sulandırarak azıcık tadına baktırmıştım. Kahve de idrarda koku yapıyor diye biliyorum. Kahve verip de idrarda koku olduğunu deneyimleyen var mı. Yoksa idrar yolu enfeksiyonunu mu düşünmeliyim