Kızlar bebeğim 2 aylık geceleri mamaya iki kez sabah da olursa 3 kez mamaya kalkıyor (sadece mama beslenmesi yapıyoruz) ve yiyip uyuyor ama çok derin uyku asla gazını çıkartamıyorum uyandırmaya çalışıyorum geceleri asla uyanmıyor böylece gaz sorunumuz oluyor diğer gün gazdan kıvranıyor nasıl uyurken gazını çıkartır ya :( uyanmıyor da