Omtal--momm1 18 aylık oldu ama gece hiç deliksiz uyumuyor, deliksizi de bıraktım 4 5 defa uyanıyor gece, ne zaman düzelecek düzelme ihtimali var mı, niye acaba böyle, bı türlü sorunu bulamıyorum, çok bunaldım yoruldum 😥😥😥😥🥺
morsevenanne9 Omtal--momm1 ahh aynı postu bende açtım az önce benim kızımda 16 aylık oldu bir aç aydır böyle düzelmiyor nedenini bilmiyorum diştendir dedim ama oda değil alışkanlık halinemi getirdi neden yapıyor anlamıyorum ayaklarimda sallarken uyuyor sürekli sallicam ama bırakınca yatirinca uyanıyor bir kac saat sonra yoruldum artık bu durumdan.
mrvbcr0 Omtal--momm1 16 aylık olduk bize aynıyız bazen tam düzene girdi heralde diyorum 2 gün sonra yine başa dönüyoruz bazen çok yoruluyorum artık tükendim. İnşallah biran önce duzelirler 🙏🏻
Omtal--momm1 morsevenanne9 bizim de beşikte sallıyorum uyuyor, bazen olmuyor ayağıma alıyorum ama o da olmuyor, çıldırıyorum
sadierdem Omtal--momm1 Uykuya geçişi zor mu geceleri kalktığında bağırıyor mu , uyanınca uzun süre uyumadigi yataktan kalkmak istedigi oldu mu bizim oğlumuz da 14 aylik sorduğum şekilde uykusu eğer uyusuyorsa derinlemesine konuşabiliriz
Omtal--momm1 sadierdem evet maalesef uyutacağımı anlayınca kaçıyor kıyamet koparıyor, babası için ağlıyor, gece de ağlıyor yine, kalkmak istiyor sürekli, önceden böyle değildi, bu bikaç haftadır böyle oldu ve düzelmiyor
mombebiss02 Omtal--momm1 benim bebeğim de 18 aylık aynı şeyleri yaşıyoruz resmen yenidoğana döndük saat başı kalkıyor çok yoruluyorum gece çıldırıyorum resmen
zeynep234 mombebiss02 ay benimde 18 aylık olmak üzere dakika başı uyanıyor ağlıyor uyumuyor geri delirmemek için zor tutuyorum kendimi inanın gece 2 den beri uyumadı akşam 8 de yatırdım zar zor şuanda hala ayağımda sallıyorum ve ⅞. Kalkışı artık sayamıyorum da
Omtal--momm1 mombebiss02 biz yenidoğan da bile böyle değildik, uykusu genel anlamda iyiydi bazen zorluyordu sadece ama şimdi aşırı kötü oldu uykusu
forumgurmesi 23 aylık kızım hala aynı gece en az 2 kere bazen 3 4 kez uyanıyor. Hiçbir destek yok, kendi odasında kendi yatağında yatıyor emzirmeyi çoktan bıraktık. Hala uyanır mızırdar, su ister,sebepsizce ağlar. Bence uyumayan bebek uyumuyor. Karakteri bu, ben artık kabullendim.
Ebozer 12 aylık benimde bebeğim ve geceleri sürekli uyanıyor önceden de uyanıyordu ama bu kadar değil iki haftadır saat başı uyanıyo. Emziriyorum ayağımda sallıyorum uyuyo sonra tekrar aynı neden böyle oldu anlayamıyorum
aybarsbebekk Omtal--momm1 benim oğlum da 11 aylık emmiyor mamayla besleniyor Her uyandiginda mama içmek istiyor muhtemelen alışkanlıktan diye düşünüyorum mama içmeden geri uykuya döndüremiyorum belki sizinki de o sebepledir
nehirbebek137_ Bnm kızımda 14 aylık sabaha kadar uyumaz sureklı kalkar aglayarak acta degıl ama huy işte