Merhaba anneler 🌸
Oğlum 5,5 aylık yani 10 gün sonra 6 aylık olacak. Son 3-4 gündür çok burnu tıkanıyor elimde her dk aspiratör ve serum fizyolojik. Burnu devvvamlı akıyor çektikçe geliyor. Mendille siliyorum paso. Hele geceleri çok zor nefes alıyor. Uyumadan önce 2 kere serum yapıyorum çekiyorum sonra ama sonra hemen doluyor. Buhar makinesi aldık pek işe yaramıyor. Resmen horluyor bebeğim kızlar resmen horluyor inanılır gibi değil burnu tıkalı olduğu için. Dr üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş dedi bi de havalar böyle yapıyor dedi. Devam dedi böyle yapmaya. Hatta coldmix aldım mentollü tulumuna damlatıyorum ama faydasız sanki hepsi. Şimdi hor hor horluyor tıkanıyor hem ağız hem burundan alıyor sanki…..