NmalkoC Ben iki kere mememden kitle aldırdım. İki kez kist aspirasyonu yapıldı. Çevremde çok kişi var meme kanseri olan kadın. Sizden daha tecrübeli olduğum aşikar. Doktor değilim ama çok fazla doktor görüşü aldım bu zamana kadar. Sizin iyiliginiz için söylemiştim. Yoksa inan umrumda değil senin meme kontrolü yapıp yapmaman. Emzirmeye güvenmeye devam edebilirsin tek doktor lafıyla.