Burda muane oluyorum küçük yerdeyim
Ama hiç iyi değilim kan verdim
Sonuçlarıma bakacak doktor varmı lütfen
4 gün oldu sezeryan doğum yaptım
Vücudum inanılmaz ödem topluyor
Nerdeyse 10 . gündür böyleyim
Doğum öncesi bana hamilelikten normal denildi
Ama normal bir ödem değilki
Ense ağrısı oluyor
Kafamda basınç oluyor
Bütün vücudum şiş
Özellikle ayak el yüz