daltun1 dikişleriniz tamamen iyileştikten sonra güzelce kese yapın geçiyor bende karardı sanmıştım ama kararmamış kese yapın yazıyordu bir yer de okumuştum ve eski rengine döndü ama zamanla da geçiyor zaten sezeryan olduysanız daha çok karartı oluyormuş tabi çevreden duyduğum bende sezeryan oldum ama aşırı aşırı bir kararma yoktu morumsu bir renkti yavaş yavaş düzeldi sonra kese yaptım iyice açıldı rengi