babyboy_35 demir2606 yok kız azcık azcık ver bende 5. Ayda başladım ufak ufak sonra verdim doktorumuzun önerisiyle ara öğünde yapabilirsin gece maması gibi fe yapabilirsin gece çok sık uyanıyordu o sıra gerçi hala öyle ama artık dişlerden 😂