Kızlar diyete başladım 10 gün oldu neredeyse spor arada bir leslie yapabildim malum havalar soğuk yürüyüşe çıkamadım diyetime sadık kaldım sadece dün çok az bi kaçamak yaptım ama porsiyonum küçük tuttum çok dikkat ediyorum bozmamaya ama aynı kiloda sayıyorum cuma günü akşam 51.7 iken bugün 53.6 oldum var mı mucizevi bir fikriniz moralim o kadar bozuk ki kaç gündür sevdiğim herşeyden mahrum bıraktım kendimi sinirden şuan ağlamak üzereyim