Eşim ve ben gribe yakalandık antibiyotik ve ağrı kesici ilaçlar kullanmak zorunda kaldık bir yandan da inşallah olursa cocuk düşünüyoruz ama şuanlik herhangi bir şey yok.İçtiğim ilaçlar sizce gebelik oluşumunu etkiler mi gebelik oluşsa çocugu etkiler mi aklımı kurcalayan bir sürü soru var ?