merhaba benim oğlum aralıkta 4 yaş olacak kreşe başlayalı 1 ay oldu. 20 gün önce bu göz kırpmaları için göz doktoruna götürdüm alerji dedi kaşınıyordu o yüzden kırpıyordu. DAmla vs kullandık ama hala kırpmalara devam ediyor malesef tik olarak kaldı. Bu durumu yaşayanlar tamamen geçen var mı bazen çok takılıyorum yapma oğlum diyorum ve tabiki yapıyor. Bunun yanında dili ile ağzının kenarını yalama- ıslatma alışkanlığı da geldi. Çok üzülüyorum bu duruma nasıl vaz geçirebiliriz bilen varsa lütfen yazsın :(