nisatanem Kızım 1 yaşında halen 0-6 ay emzik kullanıyor geçen dişiyle koparmış kenarını korktum yenisini aldım fakat emmiyor kusuyor inatla eski emziğini istiyor ne yapmalıyım lütfen fikir 🙏🏾